• Fałszywa pandemia 4 Krytyka naukowców i lekarzy Szczepionki Fototerapia Leczenie

Fałszywa pandemia 4 Krytyka naukowców i lekarzy Szczepionki Fototerapia Leczenie

Brak towaru
37.00 -19% 30.00
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 48h
Cena przesyłki 13
Poczta Polska 13
Poczta Polska (priorytet) 14
Dostępność Brak towaru
Waga 0.6 kg
Zostaw telefon

okładka - miękka

ilość stron - 585

wydawca - Fundacja Osuchowa

 

Jesteśmy świadkami „powtórki z historii” fałszywej pandemii świńskiej grypy, ale tym razem na dużo większą, bo globalną skalę. Dzisiaj już wiemy, że ogłoszona przez WHO w 2009 roku pandemia była fake newsem, a szczepionki, które wówczas zostały zakupione przez różne kraje, nie tylko były zbędne od strony medycznej, ale również szkodliwe. Jak zauważył dr Wolfgang Wodarg, „jedna z najłagodniejszych fal grypy” została ogłoszona pandemią…
 
Szwecja zaszczepiła wówczas ponad 50% swojej populacji, w tym również dzieci i młodzież, u których wystąpiło potem kilkaset przypadków narkolepsji. Wywołana przez szczepionki choroba była zupełnie „niepotrzebna”, ponieważ dzieci nie umierały z powodu świńskiej grypy. Prof. med. Sucharit Bhakdi, pracujący wtedy w Niemczech lekarz i naukowiec, był przeciwnikiem szczepień przeciw świńskiej grypie. Również dzisiaj ostrzega przed szczepieniami na koronawirusa:
 
Wskaźnik śmiertelności w przypadku świńskiej grypy faktycznie wynosił poniżej 0,02%, a więc nieco więcej niż w przypadku SARS-CoV-2, a zatem był niski. Znaczyło to tyle, że statystycznie na 10 000 osób chorych na grypę umierały dwie. W większości były to osoby starsze. Młodzi ludzie nie umierali. Podobnie wygląda to obecnie w przypadku SARS-CoV-2.
 
Niepożądane ciężkie powikłania po szczepionce na świńską grypę wystąpiły kilka miesięcy później i były brzemienne w skutki. Głównie w przypadku dzieci i młodzieży. Częstotliwość ich występowania wynosiła 1 na 10 000. Być może ktoś powie: „Jeśli uratowaliśmy 10 000 istnień i poświęciliśmy jedno życie, to niech tak będzie“. Jednakże spośród tych 10 000 młodych osób i dzieci nikt nie umarł na świńską grypę.
 
Czy warto zaszczepić się przeciwko koronawirusowi?
 
Zanim podejmie się decyzję o szczepieniu przeciwko konkretnej chorobie wywoływanej przez określony rodzaj patogenu, należy wpierw zastanowić się, czy w ogóle warto to robić. Nie należy podchodzić do szczepień „hurtowo”, wychodząc z założenia, że „szczepionka to tylko szczepionka” i że zawsze warto się zaszczepić. Wszak jeśli nie pomoże, to na pewno nie zaszkodzi, podobnie jak w przypadku ziół. Oba te twierdzenia są jednak błędne. Trzeba rozważyć stosunek ryzyka związanego z zaszczepieniem się do korzyści płynących z niego. Każda bowiem szczepionka niesie ze sobą ryzyko powikłań i zgonu. Jeśli jest ono większe niż w przypadku braku jej aplikacji, to nie należy się szczepić.
 
Takie decyzje trzeba podejmować na chłodno, nie kierując się strachem, który jest złym doradcą, gdyż szczepionka pełni wówczas funkcję wentyla bezpieczeństwa pozwalającego na rozładowanie psychicznego napięcia i obniżenie poziomu stresu oraz zmniejszenie lub wyeliminowanie lęku. Nie ma to jednak nic wspólnego z racjonalnym rozeznaniem sytuacji.
 
Ufam, że niniejsza książka zawierająca wiele wypowiedzi niezależnych naukowców i lekarzy pozwoli na bardziej obiektywne spojrzenie na kwestię szczepień przeciw koronawirusowi niż to ma miejsce w propagandowo-marketingowej narracji mediów, rządzących i producentów „szczepionek”.
 
Ze wstępu dr. Mariusza Błochowiaka
 
1. Wstęp…………………………………………………………………………………13
Niepotrzebne szczepienia podczas fałszywej pandemii
świńskiej grypy……………………………………………………………………13
Czy warto zaszczepić się przeciwko koronawirusowi?…………….15
Globalny eksperyment medyczny………………………………………….18
Paszport szczepionkowy………………………………………………………26
Fototerapia infekcji wirusowych……………………………………………27
Śmiertelność koronawirusa w granicach sezonowej grypy………28
Potrzeba działania……………………………………………………………….30
2. O autorach………………………………………………………………………….32
3. Dziesiąte posiedzenie niemieckiej komisji ds. koronawirusa……49
3.1 Wirus jako zagrożenie. Leczenie zachorowań.
Czy szczepionka to rozwiązanie……………………………………………49
4. Prof. med. Sucharit Bhakdi………………………………………………..196
4.1 COVID-19 – odporność i szczepionki…………………………….196
5. Prof. med. Chrisianne Perronne…………………………………………228
5.1 Bezsens szczepień dzieci. Prawdopodobieństwo powikłań
u dzieci na skutek koronawirusa bliskie zeru………………………..228
6. Prof. Stefan Hockertz ……………………………………………………….266
6.1 Błyskawiczna szczepionka przeciw koronawirusowi –
eksperyment medyczny na zdrowych ludziach……………………..266
7. Dr med. Wolfgang Wodarg…………………………………………………307
7.1 Akcja szczepień. Korzyści dla niewielu, szkody dla wielu…307
Znów ta sama sztuczka………………………………………………………307
Rozpoznawalne medialnie osoby jako twarze kampanii
wzbudzającej strach, która ma przygotować grunt pod
wielki biznes………………………………………………………………………308
Godni zaufania doradcy w Instytucie Roberta Kocha…………..309
Szczepienia z powodu błędnej diagnozy?……………………………. 310
Hasło przewodnie: „Zamknij oczy i przed siebie”………………… 311
Inżynieria genetyczna pod fałszywą banderą………………………. 311
Zero ryzyka i wysokie zyski……………………………………………….. 312
SARS-CoV-2: ile jest nowych wirusów?………………………………. 314
Punkty szczepień mają zastąpić gabinety lekarskie………………. 314
Skorzystają również firmy logistyczne………………………………… 315
Koniec z poradami dotyczącymi szczepień i indywidualnymi
wskazaniami…………………………………………………………………….. 316
Skrócone dopuszczenie do obrotu i systematyczne
maskowanie działań niepożądanych…………………………………… 317
Strach przed zarazą jako wsparcie zapewniające obfite
żniwa przemysłowi Big Data……………………………………………….320
Nie ma dobrej terapii bez klarownej diagnozy………………………322
Prawdziwą zarazą jest instytucjonalna korupcja …………………323
8. Dr Geert Vanden Bossche………………………………………………….325
8.1 Czy masowe szczepienia spowodują powstanie bardziej
zjadliwych mutacji wirusa?…………………………………………………325
9. Dr hab. n. med. Andrzej M. Bugaj………………………………………342
9.1 Nie tylko chemia. Fototerapia infekcji wirusowych………….342
Promieniowanie elektromagnetyczne – działanie
antypatogenowe…………………………………………………………………344
Promieniowanie nadfioletowe a zakażenia wirusowe……………348
Światło niebieskie – rewolucja w zwalczaniu infekcji
wirusowych……………………………………………………………………….360
Przeciwdrobnoustrojowa terapia fotodynamiczna –
fotosensybilizacja kontrolowana………………………………………….363
Światło czerwone i promieniowanie podczerwone –
destrukcja napastnika, mobilizacja ofiary……………………………372
Promieniowanie elektromagnetyczne a zdrowie „ducha”,
światło dzienne i melatonina w prewencji i terapii zakażeń
SARS-CoV-2……………………………………………………………………..382
Siła natury czy dzieło innowacyjnej myśli technicznej?…………384
Zestawienie skrótów…………………………………………………………..388
Piśmiennictwo…………………………………………………………………..392
10. Prof. Kornelii Polok i prof. Romana Zieliński…………………….420
Charakterystyka i skuteczność „szczepionek”
przeciwko SARS-CoV-2……………………………………………………..420
10.1 Witajcie w świecie Łysenki…………………………………………..420
10.2 Powrót do testów PCR………………………………………………..427
10.3 Sens szczepienia w atmosferze strachu………………………… 433
10.3.1 Narodowy Program Szczepień czy broszura
reklamowa?…………………………………………………………………… 433
10.3.2 Niedokończona szczepionka?…………………………………440
10.3.3 Dobrowolny przymus……………………………………………. 453
10.4 Czym jest szczepionka?………………………………………………. 455
10.4.1 Definicja szczepionki……………………………………………. 455
10.4.2 Typy szczepionek…………………………………………………..460
10.5 Transmisja wirusa………………………………………………………470
10.5.1 Efektywność szczepień a transmisja wirusa…………….470
10.5.2 Grypa…………………………………………………………………..483
10.5.3 Wzrost zachorowań po szczepieniu………………………..499
10.5.4 Mutacje………………………………………………………………..507
10.5.5 Sens szczepień. Podsumowanie…………………………….. 517
10.6 Skutki uboczne………………………………………………………….. 519
10.6.1 Przypadki śmiertelne i skutki uboczne…………………… 519
10.6.2 Problemy z konstruktem mRNA…………………………….528
10.6.3 Podobieństwo białek i syncytyna……………………………538
10.6.4 Rola transpozonów w odpowiedzi immunologicznej…. 546
10.7 Leki i odporność………………………………………………………… 557
10.7.1 Antyszczepionkowcy………………………………………………562
10.8 Piśmiennictwo……………………………………………………………566
11. Podziękowanie…………………………………………………………………586
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie